מילניום בניית אתרים » בניית אתרים לפי סוג אתר » בניית אתר נגיש ב-1,500 ש"ח – מה המחיר של בניית אתרים נגישים?

בניית אתר נגיש ב-1,500 ש"ח – מה המחיר של בניית אתרים נגישים?

טבלת מחירים של בניית אתר נגיש

שירות בניית אתר נגישמחיר מקובל אצל חברותהמחיר שלנו
בניית אתר פשוט נגישכ-5,000 ש"ח1,500 ש"ח
בניית אתר נגיש עם סליקהכ-8,000 ש"ח2,500 ש"ח
בניית אתר מורכב נגיש עם פיצ'רים מיוחדים15,000-20,000 ש"חעד 5,000 ש"ח
המחירים לא כוללים מע"מ כחוק

בניית אתר נגיש היא חלק חשוב ביצירת חוויה מקוונת מכילה לכל המשתמשים. במאמר הבא נבחן את העלות של בניית אתר נגיש, החל מהתכנון והפיתוח הראשוני ועד לתחזוקה והתאמות שוטפות. כמו כן, נדון ביתרונות ארוכי הטווח של השקעה באתר נגיש ונבדוק דרכים להוזלת העלות.

האזינו למדריך המלא על בניית אתרים נגישים

בניית אתר בעל נגישות לנכים – איך זה עובד?

ניתן לחלק את עלות בניית אתר נגיש לשני מרכיבים: עיצוב ופיתוח ראשוניים ותחזוקה והתאמות שוטפות. תג המחיר ההתחלתי עשוי להיות גבוה מאתר רגיל, מכיוון שהוא דורש זמן ומאמץ נוספים כדי להבטיח שהאתר עומד בתקני נגישות בתעשייה. מעצב או מפתח אינטרנט מנוסה אמור להיות מסוגל לספק הערכה מפורטת של העלות. האומדן צריך לכלול את הזמן הנדרש לבדיקה ולוודא שהאתר עומד בהנחיות הנגישות.

עלות התחזוקה וההתאמות השוטפות יהיו תלויות בגודל ומורכבות האתר, וכן בכל שינוי שייתכן שיידרש עקב טכנולוגיות חדשות או תקנים בתעשייה. חשוב לתקצב ביקורות או סקירות נגישות שוטפות כדי לוודא שהאתר מעודכן בתקני הנגישות העדכניים ביותר. בנוסף, ייתכן שיהיה צורך לבצע שינויים באתר כדי להתאים למשתמשים או טכנולוגיות חדשות, כמו גם להבטיח שהאתר יישאר נגיש עם הוספת תוכן חדש.

מה היתרונות בהשקעה של נגישות לנכים באתר שלכם?

למרות שעלות בניית אתר נגיש עשויה להיראות גבוהה, היתרונות לטווח ארוך יכולים להיות משמעותיים. אתר נגיש מסייע להבטיח שכל המשתמשים יוכלו לגשת ולהשתמש במידע ובשירותים הניתנים, ללא קשר ליכולותיהם או מוגבלויותיהם. בנוסף, אתר נגיש יכול גם לסייע בשיפור אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). זה יכול לגרום לתנועה מוגברת ודירוג משופר בתוצאות מנועי החיפוש, ובסופו של דבר להוביל ליותר נראות, מעורבות גבוהה יותר של לקוחות והגדלת המכירות. כמו כן, במידה ואתם מנהלים אתר אינטרנט לא נגיש אתם עלולים להיחשף לתביעה של מאות אלפי שקלים.

בניית אתר נגיש דורשת השקעת זמן ומשאבים, שיכולים להשתנות בהתאם למורכבות האתר. באופן כללי, עלות בניית אתר נגיש גבוהה מזו של אתר רגיל. עם זאת, ההשקעה שווה את זה, מכיוון שהאתר יהיה שמיש לכל המשתמשים, וסביר להניח שיניב יותר תנועה והכנסות לאורך זמן. בנוסף, סביר יותר שהאתר יעמוד בדרישות החוק, כגון חוק האמריקנים עם מוגבלויות (ADA).

איך להוזיל עלויות בבניית אתר לנכים?

ישנן מספר דרכים להוזיל את העלות של בניית אתר נגיש, כגון שימוש בכלים ומשאבים בקוד פתוח בחינם, ועבודה עם מעצבי אתרים מנוסים שמבינים את חשיבות הנגישות. בנוסף, חשוב לקבוע לוח זמנים לתהליך העיצוב והפיתוח, וכן תקציב לתחזוקה והתאמות שוטפות, כדי להבטיח שהאתר יישאר נגיש. לבסוף, חשוב לחנך את כל בעלי העניין לחשיבות הנגישות והצורך בהשקעה באתר נגיש.

תמונה של אדם המשתמש במחשב נייד לעיצוב אתר אינטרנט תוך התמקדות בתכונות נגישות.
אדם המשתמש במחשב נייד לעיצוב אתר אינטרנט תוך התמקדות בתכונות נגישות.

איך עובד התהליך של בניית אתר נגיש לנכים?

בניית אתר נגיש דורשת הבנה של תקני נגישות והנחיות, כמו גם ניסיון עם טכנולוגיות אינטרנט. מעצב אתרים או מפתח עם מומחיות בנגישות יכול לעזור להבטיח שהאתר עומד בסטנדרטים הדרושים. בנוסף, בדיקה ואימות הם מרכיבים מרכזיים בתהליך, ויכולים לעזור לזהות את כל הבעיות שאולי יש צורך לטפל בהן. ככל שיקדישו יותר זמן ומאמץ בפיתוח אתר נגיש, כך גדל הסיכוי שהאתר יהיה שמיש ונגיש לכל המשתמשים.

מחיר בניית אתר נגיש כולל לא רק את המאמץ הראשוני שהושקע בתהליך העיצוב והפיתוח, אלא גם את עלות התחזוקה וההתאמות השוטפות. ככל שטכנולוגיות ותקנים חדשים צצים, חשוב לוודא שהאתר יישמר מעודכן ותואם את תקני הנגישות העדכניים ביותר. הדבר מצריך בדיקה שוטפת והערכה מחדש של האתר, וכן התאמות ועדכונים על מנת להבטיח שהאתר יישאר נגיש לכל המשתמשים. בנוסף, מכיוון שהעדפות המשתמש והצרכים משתנים עם הזמן, חשוב לוודא שהאתר מסוגל להסתגל לשינויים אלו.

איור של קבוצת אנשים עם מוגבלויות שונות המשתמשות באתר אינטרנט בעל תכונות נגישות.
איור של קבוצת אנשים עם מוגבלויות שונות המשתמשות באתר אינטרנט בעל תכונות נגישות.

בניית אתר נגיש היא השקעה שמשתלמת בטווח הארוך. עם העיצוב, הפיתוח והתחזוקה הנכונים, אתה יכול ליצור חוויה מקוונת כוללת שתועיל לכולם.

בניית אתר נגיש

שאלות נפוצות על בניית אתר נגיש

המון! כתבנו מאמר שלם שמפרט כל מה שתרצו לדעת על בניית אתר נגיש. אם תרצו לדעת יותר אתם מוזמנים לחייג אלינו ונשמח לשוחח ולייעץ.
תלוי את מי אתם שואלים – אצלנו במשרדים של מילניום בניית אתרים החלטנו לשבור את המחירים של השוק, כך שלצורך העניין השירות של בניית אתר נגיש אצלנו יכול להיות עד פי 5 יותר זול מכולם – את המחירים אנחנו תמיד משתדלים לרשום במאמר עצמו.
כן, כן ושוב כן! מילניום מציעים מגוון רחב של שירותים בדיגיטל וביניהם גם בניית אתר נגיש, לפרטים נוספים שלחו טופס או חייגו אלינו לטלפון 050-9595003.

תוכן עניינים לעמוד היפה שבנינו

המחירון של מילניום בניית אתרים:

סוג שירות
לוגו מילניום בניית אתרים
מילניום בניית אתרים
שאר החברות לבניית אתרים
כל המחירים אינם כוללים מע"מ כחוק
בניית דף נחיתה
500 ש"ח
כ-2,000 ש"ח
בניית אתר לעסק
1,500 ש"ח
כ-5,000 ש"ח
בניית אתר תדמית
1,500 ש"ח
כ-5,000 ש"ח
בניית אתר חנות
2,500 ש"ח
כ-9,000 ש"ח
בניית אתר קורסים
6,000 ש"ח
כ-20,000 ש"ח

להצעת מחיר לבניית אתר נגיש שלח פרטים או חייג 050-9595003

לקריאת מאמרים נוספים על בניית אתרים

בניית אתרים בראשון לציון

בניית אתרים בראשון לציון

בניית אתרים בראשון לציון היא פעילות פופולארית יותר ויותר בשל תעשיית הטכנולוגיה הצומחת בעיר. בחירת ספק אחסון בראשון לציון בכל הנוגע לבניית אתר בראשון לציון,

קרא עוד »